توضیحات
مزیتهای بیمه موبایل
الف: صدور آنلاین
ب: با هزینه ای بسیار کم
ج: برای گوشیهای نو و حتی کارکرده
د: برای موارد سرقت موبایل
ه: بازپسگیری خسارت
و: پشتیبانی دائم از طرف ما
مراحل خرید بیمه موبایل
در اینجا ما طرح های کمپین زیسا با قیمتهای استثنایی را در اختیار شما قرار میدهیم تا شما با هزینه ای بسیار ناچیز تلفن همراه خود را به مدت یک سال بیمه نمایید.
بیمه موبایل و تبلت با ۷۵ درصد تخفیف سرقت با شکست حرز (herz)
طرحی کوتاه مدت و استثنایی که در آن سرقت گوشی تلفن همراه، با شکست حرز انجام میگیرد. یعنی سارق به زور وارد حریم خصوصی شما میشود و از منزل، محل کار، اتومبیل و… با شکستن شیشه و یا قفل و … سرقت گوشی همراه شما را انجام میدهد.
مرحله اول: وارد این صفحه شوید.
مرحله دوم: سپس برای اعمال این تخفیف استثنایی کدتخفیف zisa1605 را در محل کد تخفیف قرار دهید. مانند تصویر زیر.
بیمه تلفن همراه برای هر نوع سرقت گوشی و تبلت
بهترین بیمه سرقت گوشی و طرحی کوتاه مدت که در آن بیمه سرقت تلفن همراه با تخفیفی بسیار عالی ارائه میگردد و طی آن اگر سرقت(( زورگیری، قاپزنی و …)) به هر علتی صورت بگیرد. شما خسارت خود را از بیمه دریافت خواهید کرد.
مرحله اول: وارد این صفحه شوید.
مرحله دوم: برای اعمال این تخفیف استثنایی کدتخفیف zisa1605 را در محل کد تخفیف قرار دهید. مانند شکل زیر.
عمده خطرات تحت پوشش برای خرید بیمه موبایل:
خطرات تحت پوشش بیمه موبایل:
موارد تحت پوشش بهترین بیمه موبایل شامل آبدیدگی، نمزدگی، نوسانات برق، القاء الکتریکی، ضربه خوردگی، شکست، آتشسوزی، انفجار، سیل و طوفان، سرقت با شکست حرز فقط از (منزل، محل کار و خودرو)، براین اساس در مقطع اعلام خسارت بیمه گذار موظف به ارائه تأییدیه کتبی مراجع انتظامی و قضایی مبنی بر احراز شرایط شکست حرز (مشهود بودن آثار سرقت از قبیل شکست شیشه، قفل و درب) خواهد بود، درغیر این صورت بیمهگر در قبال خسارت مربوطه تعهدی نخواهد داشت.
بهترین بیمه موبایل در ایران
در بازار بیمه موبایل ایران بهترین نوع بیمه را بیمه سامان ارائه می کند که ما هم در بیم لایو از همین نوع بیمه استفاده می کنیم. البته با این تفاوت که اگر شما مستقیم اقدام به خرید این محصول کنید هیچ تخفیفی به شما تعلق نمی گیرد. ولی بیم لایو توانسته همین بیمه را با همین شرایط برای شما با تخفیف باور نکردنی ۷۵درصد توافق کند که این به خاطر اعتماد شما به ما صورت پذیرفته است.
مقایسه بیمه موبایل
شرکت های اصلی بیمه گر موبایل در ایران عبارتند از: بیمه سامان، پارسیان، ایران و معلم که در زیر درباره آنها مختصر توضیح داده می شود.
بیمه موبایل سامان
شرکت بیمه سامان به عنوان اولین شرکتی که در حوزه تخصصی تجهیزات برقی و الکترونیکی، شناخته می شود. شرکت بیمه سامان این نوع از همکاری خود را با شرکت سامان حامی انجام می دهد و کالاهای مورد نظر را در برابر ضربه، خسارات فیزیکی، نفوذآب، آتشسوزی، نوسانات برق، بلایای طبیعی و سرقت تحت پوشش قرار می دهد.
بیمه موبایل پارسیان
بیمه پارسیان هم از با سابقه ترین شرکت های بیمه در زمینه خدمات بیمه است. در واقع ((بیمه دیجیتال من)) با پشتیبانی شرکت((پارس رسانه)) و مجوز رسمی از شرکت بیمه پارسیان این خدمت را انجام میدهد. مواردی که این شرکت متقبل می شود در واقع همان مواردی است که بیمه سامان متعهد شده، فقط موارد خاصی وجود دارند که شامل بیمه موبایل پارسیان نمی شود.
مواردی که بیمه پارسیان متقبل نمی شود عبارتند از: مشکلات لوازم جانبی مثل باتری و شارژر، شکستگی قاب، خسارات عمدی، مشکلات رجیستری، پیکسل سوخته تا چهار عدد روی صفحه نمایش
بیمه موبایل ایران
از شرکت های با سابقه دیگر در زمینه بیمه های مختلف می توان از این شرکت نام برد. این بیمه خدمات دیجی سرویس را برای جبران خسارت در برابر آسیب های فیزیکی، آتش سوزی، سرقت و آب خوردگی و دیگر حوادث را ارائه می دهد.
بیمه کالای دیجیتال معلم
شرکت پارس رسانه با مجوز رسمی از بیمه معلم این خدمات را ارائه می دهد و پلتفرم این بیمه نیز آنلاین می باشد.
هزینه بیمه موبایل چقدر است؟
اگر موبایل شما سالم است و در شرایط مناسبی به سر میبرد بهتر است که برای بیمه آن اقدام نمایید. تا در صورت بروز خسارت های احتمالی دچار ضرر و زیان های شدید مالی نگردید. در زیر فرمی را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید حق بیمه تلفن همراه مورد نظر خود را در بیم لایو مشاهده کنید.
دفعات پوشش بیمه تلفن همراه
شما میتوانید در هر دوره یک بار از مزایای این نوع بیمه بهره مند شوید. به همین خاطر بهتر است استفاده از این بیمه نامه را برای مواقعی که خسارت عمده ای به شما وارد می شود صرف نمایید. تا به این صورت زیان کمتری را متحمل شوید.
تعهدات بیمه گر:
خدمات بیمهای و مسئولیت بیمهگر در قبال خسارات وارده به تجهیزات و دستگاههای بیمه شده تحت این بیمه نامه به موارد ذیل محدود بوده و شامل حالتی دیگر نخواهد بود:
فرانشیزها
فرانشیز خسارت جزئی بیمه موبایل (تعویض قطعه و تعمیرات) ۲۰% و حداقل ۱۰۰،۰۰۰ تومان میباشد.
فرانشیز خسارت جزئی بیمه موبایل برای قسمت تاچ و ال سی دی(تعویض قطعه و تعمیرات): ۴۰% و حداقل ۲۰۰،۰۰۰ تومان میباشد.
فرانشیز خسارت کلی بیمه موبایل(غیر قابل تعمیر) ۳۰% قیمت روز دستگاه در مقطع وقوع حادثه) یا قیمت مندرج در بیمه نامه، هر کدام کمتر باشد.
فرانشیز خسارت سرقت (با شکست حرز) ۴۰% قیمت روز دستگاه (در مقطع وقوع حادثه) یا قیمت مندرج در بیمه نامه، هر کدام کمتر باشد.
نحوه پیگیری خسارات بیمه موبایل:
- برای ورود به قسمت مربوط به دریافت خسارت می توانید از طریق این لینک مستقیم وارد قسمت مربوطه شوید.
- “فرم خسارت تجهیزات الکترونیک” را بصورت کامل تکمیل کنید، کارشناسان ارزیاب بیمهگر ظرف مدت ۷۲ ساعت با شما تماس خواهند گرفت.
- مراجعه به شعب بیمه سامان معرفی شده توسط کارشناس مربوطه، به همراه کارت ملّی، دستگاه آسیب دیده، جعبه و سایر متعلقات به همراه گواهی بیمهنامه.
- تکمیل فرم اعلام خسارت در اداره خسارت شعب شرکت بیمه سامان و اخذ نامه ارجاع به مراکز تخصصی ارزیابی تجهیزات الکترونیک. (تنها نظر مراکز ارزیابی معرفی شده توسط شرکت بیمه سامان در خصوص ارزیابی دستگاه خسارت دیده مورد تأیید میباشند.)
- دریافت معرفی نامه ارجاع به مراکز فنی تخصصی معتبر جهت تعمیرات دستگاه.
- اقدام بیمه گذار جهت انجام تعمیرات لازمه در مراکز تخصصی خدمات تجهیزات الکترونیک معتبر و پرداخت هزینههای مربوطه.
- اخذ فاکتور رسمی و معتبر ممهور به مهر تعمیرگاه به انضمام داغی قطعه یا قطعات تعویض شده از محل یا مرکز انجام تعمیرات فوق الذکر و ارائه آنها به همراه بیمه نامه (گواهی بیمه نامه) به شعب بیمه سامان جهت دریافت خسارت.
- در موارد خسارت کلی برای بیمه موبایل: اخذ نظر رسمی و مکتوب معتبر (ممهور) مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات فنی تجهیزات الکترونیک مبنی بر عدم امکان تعمیر و اصلاح دستگاه آسیب دیده.
- مراجعه مجدد به شعب بیمه سامان ظرف ۲۰ روز کاری از دریافت نامه اشاره شده و ارائه موارد ذیل:
الف) ارائه فاکتور تعمیرات انجام گرفته توسط مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات فنی تجهیزات الکترونیک مربوطه به انضمام داغی قطعات تعویض شده. (در صورت خسارت جزئی-قابل تعمیرات)
ب) ارائه نظر رسمی و مکتوب معتبر (ممهور) مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات تجهیزات الکترونیک مبنی بر کلی بودن خسارت (عدم امکان تعمیر) به انضمام جعبه و سایر متعلقات دستگاه. (در صورت خسارت کلی) - امضاء فرم مفاصاحساب و دریافت مبلغ خسارت ظرف ۷ روز کاری.
- نکته مهم برای دریافت خسارت پس از خرید بیمه گوشی موبایل: اولویت تشکیل پرونده و بررسی پرونده خسارت بیمه موبایل با مراجعه حضوری بیمه گذار به هریک از شعب سراسر کشور میباشد. در صورت عدم ثبت خسارت بصورت آنلاین بدلایل : ضعف و مشکلات لینک ثبت خسارت، ضعیف بودن اینترنت و یا عدم دسترسی به ثبت خسارت توسط بیمه گذار، بیمه گذار محترم میبایست به یکی از شعب معتبر شرکت بیمه سامان در سراسر کشور جهت اعلام خسارت مراجعه نماید.
نکات مهم:
مدارک و مستندات جهت دریافت خسارت بیمه موبایل بر اثر سرقت با شکست حرز :
در صورت تحت پوشش بودن سرقت با شکست حرز در زمان بروز خسارت مدارک ذیل میبایست ارائه گردد :
- گزارش مقامات انتظامی و قضایی مبنی بر تأیید وقوع سرقت با شکست حرز.
- ثبت در سامانه همیاب ۲۴ و ارائه پرینت آن. (مدارک تأیید و اعلام سرقت به اپراتورهای فعال در کشور)
- ارائه جعبه و کلیه لوازم جانبی از قبیل : شارژر-کابل شارژر-هندزفری-قلم-بند ساعت هوشمند و… در غیر اینصورت بیمهگر مجاز و محق خواهد بود ارزش بازیافتی موارد مزبور را مطابق نظر کارشناسان مستقر در مرکز تخصصی از مبلغ خسارت کسر نماید.
- در زمان بروز خسارت کلی و یا سرقت با شکست حرز جهت دریافت خسارت بیمهگذار موظف است رجیستر گوشی را به مالکیت بیمه سامان انتقال دهد، در غیر اینصورت شرکت بیمه سامان تعهدی در خصوص پرداخت خسارت نخواهد داشت.
- تبصره : در صورت عدم ارائه داغی قطعات تعویض شده در مواردی که تعمیر شدهاند و یا جعبه و متعلقات دستگاههای بیمه شده در موارد خسارت کلی، بیمهگر مجاز و محق خواهد بود ارزش بازیافتی موارد مزبور را مطابق نظر کارشناسان مستقر در مرکز تخصصی از مبلغ خسارت کسر نماید .
- تبصره : در صورت انجام تعمیر در سایر مراکز جز مرکز تخصصی تعمیر تجهیزات الکترونیک بیمه سامان بیمهگذار موظف میباشد در انتخاب مرکز ارائه دهنده خدمات فنی مربوطه دقت نظر لازمه را بعمل آورد. بدیهی است شرکت بیمه سامان هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراکز مزبور نخواهد داشت .
- تبصره : در صورت مغایرت هزینههای درج شده در فاکتورهای ارائه شده توسط بیمه گذار با مبالغ متعارف، بیمهگر محق و مجاز خواهد بود موضوع را به کارشناسان معتمد شرکت بیمه سامان ارجاع و نظر ثانویه اخذ نماید. بدیهی است جبران خسارت صرفاً بر حسب هزینههای متعارف انجام خواهد گرفت ولو اینکه بیمه گذار مبالغ بیشتری از هزینههای متعارف به مرکز تعمیرات مربوطه پرداخت نموده باشد .
- تبصره : بیمه گذار موظف به خریداری پوشش بیمه ای مطابق با ارزش متعارف و روز دستگاه میباشد، بر این اساس و درصورت نوسان و افزایش قیمت دستگاه، خسارت احتمالی مشمول کم بیمهگی و اعمال ضریب ماده ۱۰ قانون بیمــه خواهد بود.
علاوه بر این بیمه شما می توانید طرح شگفتانگیز بیمه تکمیلی درمان ما را ملاحظه فرمایید و از مزایا و تخفیف آن لذت ببرید.
استثنائات:
۲۲ مورد از مواردی که در تعهد بیمه موبایل قرار نمیگیرند به شرح زیر میباشند:
- مواردی که تحت پوشش گارانتی قرار دارند و اصطلاحا جزء عیوب ذاتی هستند.
- خسارت هایی که به کلیه لوازم جانبی وارد میشوند از قبیل : سیم کارت، کارت حافظه، شارژر، هندزفری، قابهای محافظ، تلقهای محافظ صفحه نمایش(گلس محافظ ال سی دی)، قلم هوشمند، بند ساعت هوشمند و…
- خسارتهای وارده به : باطری، فریم دستگاه و بدنه، درب پشت.
- کلیه خساراتی که از تعمیرات نامناسب تجهیزات بیمه شده ناشی شده باشد.
- هرگونه عیب و نقص وارده به زیبایی دستگاه شامل خراشیدگی رنگ، پولیش و سطوح لعابدار.
- هرگونه استهلاک عادی، اکسیده شدن، زنگ زدگی و یا فساد تدریجی در اثر شرایط آب و هوایی.
- هرگونه خسارات تبعی و یا عدم النفع.
- کلیه هزینهها و خسارات مرتبط با سیستم نرم افزاری و اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه.
- خسارات و سرقتهای واقع شده ناشی از و یا به دنبال جنگ، شورش، اغتشاش و بلوا.
- سرقت تجهیزات بیمه شده در اثر کف زنی، قاپ زنی و زورگیری.
- کلیه خسارات ناشی از فعل عمدی بیمهگذار و یا وابستگان وی.
- کلیه هزینه های جانبی مربوطه از قبیل هزینههای حمل به مرکز تعمیرات و بالعکس و …
- کلیه خسارات در صورت مخدوش بودن شماره سریال یا IMEI دستگاه بررسی شده.
- هرگونه تعمیرات، بازشدگی و کارشدگی از طرف مرکزی غیر از مرکز تخصصی صدور و پشتیبانی بیمههای تجهیزات الکترونیکی شرکت بیمه سامان قبل و بعد از صدور بیمهنامه و تعمیرات.
- عملکرد دکمه اثر انگشت (تاچ آی دی) و فیس آی دی قبل و بعد از صدور بیمه نامه و تعمیرات تجهیزات بیمه شده.
- هرگونه خسارت وارد به پیکسل ناشی از خطراتیکه در بیمه نامه تحت پوشش نمیباشند، از شمول تعهدات بیمهگر خارج است.
- خسارت وارده به گوشیهای قاچاق (بدون رجیستری) تحت پوشش نمیباشد.
- سرقت ناشی از خیانت در امانت از شمول تعهدات بیمه خارج است.
- در هنگام بارگذاری عکس از روی دستگاه و پشت دستگاه(پیامک ارسال شده به بیمهگذار)، مشاهده IMEI و یا سریال دستگاه بر روی صفحه نمایش الزامی میباشد، بگونهای که چهارچوب دستگاه مشاهده شود. در غیر اینصورت شرکت بیمه سامان تعهدی بابت پرداخت خسارت در خصوص (صفحه نمایش و دوربین) نخواهد داشت. لذا در هنگام خرید گواهی بیمهنامه از طریق لینک (di.si24.ir)، مراحل خرید میبایست از طریق دستگاه مورد بیمه توسط بیمهگذار محترم انجام پذیرد. در غیر اینصورت شرکت بیمه سامان تعهدی بابت پرداخت خسارت ندارد. (خرید با دستگاه متفاوت مورد تأیید نمیباشد.)
- هرگونه دستگاه تعمیر شده پیش از صدور گواهی بیمه تحت پوشش بیمهنامه نمیباشد.
- خسارتهایی که قبل از تاریخ صدور بیمه نامه اتفاق افتادهاند از شمول تعهدات بیمهگر خارج میباشد، حتی اگر اقامه دعوی از سوی زیان دیده طی مدّت بیمه نامه صورت گرفته باشد.
- تبصره : پرداخت خسارت بیمه موبایل و اعتبار بیمه نامه منوط به پرداخت حق بیمه ظرف مهلت تعیین شده در اعلامیه بدهکار صادره میباشد، در غیر اینصورت بیمهگر تعهدی در خصوص جبران خسارت احتمالی نخواهد داشت.
اقدام به خرید این محصول
همین حالا میتوانید بیمه موبایل انتخاب کنید
مرحله اول: کد تخفیف zisa1605 کپی کنید.
مرحله دوم: از طریق دکمه ((خرید بیمه موبایل)) به مسیر خرید هدایت میشوید.
مهراد –
سلام بر بیم لایوی های عزیز
با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی موبایل و وجود تهدیدات مختلف به نظر من این بیمه خیلی ارزشمنده.
کشاورز –
دقیقا
متین عزفان –
بسیار عالی
کشاورز –
زنده باشید
مهدی –
میخام
کشاورز –
ما در خدمتیم
جیگر –
تخفیفش منو کشته